Köp- och leveransvillkor

Frakt inom Sverige: 49 SEK (fraktfritt för order som överstiger 499 SEK) 

Vi skickar ditt paket inom 1-2 helgfria vardagar efter lagd order. Paketet skickas med DHL eller PostNord och levereras till din närmsta ServicePoint/postombud/brevlåda. Vi skickar inom Sverige, Danmark och Finland.

 

Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret eller annan transportör och göra en skadeanmälan. Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta oss så vi kan göra en skadeanmälan.
Har du beställt och inte hämtar ut din försändelse innan det går i retur till oss (14 dagar), så fakturerar vi dig 295 kr för vårt arbete med hantering av varorna.

 

Vi följer lagen om distansavtal enligt Konsumentverkets rekommendationer. Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits (gäller ej vid specialbeställda varor).
Det är alltid garanti på de produkter du köper (1 år). Om man kan påvisa att det är fabrikationsfel på produkten får man alltid nya delar, däremot gäller inte garantin vid förslitningsskador.
Du betalar själv returfrakten. För återbetalning - ange ditt postgiro-, bankgiro-, personkonto- eller bankkontonummer.

Betalningsalternativ

- Klarna

Efter identifiering och riskbedömning visar Klarna de betalningsalternativ som kan erbjudas dig.
Vilket betalningsalternativ du än väljer så är Klarna den som hanterar betalningstransaktionen medan själva köpet av varan eller tjänsten görs direkt av butiken. Produkt- eller tjänstespecifika frågor ska därför riktas direkt till butiken.
Aktuella betalningsalternativ som för närvarande kan komma att erbjudas genom Klarna är faktura, kontokredit, kortbetalning eller direktbetalning via bank.

 

Personuppgiftslagen

Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).

 

Tvist

Eventuella tvister löses i första hand i diskussion med vår kundtjänst. Vi följer Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer och hänvisar i övrigt till Europeiska kommissionens verktyg för tvistlösning på nätet: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen